Shop Mobile More Submit  Join Login
tumblr dump 13 by Larkles tumblr dump 13 by Larkles
december was not a very productive month i blame christmas entirely
Add a Comment:
 
:iconsupersilvane:
SuperSilvane Featured By Owner Jan 3, 2013  Student Digital Artist
oop look out here i come *REACHES HANDS OUT TO PET U AND UR ART*
i still love that goetic au pic im gonna poop u_u <3333333 so is dodger apparently
Reply
:iconlarkles:
Larkles Featured By Owner Jan 5, 2013   Digital Artist
nO U ALREADY BEEN HERE

no poopan
Reply
:iconcavecritter:
CaveCritter Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist Digital Artist
//sobbing
I just love your art and your style and your characters and your colors and please just love me, its all so beautiful!!
Reply
:iconlarkles:
Larkles Featured By Owner Jan 5, 2013   Digital Artist
thankyou very much!!!
Reply
:iconosanagokoro:
Osanagokoro Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist Traditional Artist
How do you make the double-colored lettering you use to narrate your dumps?
Reply
:iconlarkles:
Larkles Featured By Owner Jan 5, 2013   Digital Artist
its a little function in photoshop called 'stroke', you can play around with it in the layer settings!
Reply
:iconosanagokoro:
Osanagokoro Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Neato! Thanks for the advice! :3
Reply
:iconmisstressfortune:
MisstressFortune Featured By Owner Jan 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
ajhkjashdkjhas how do you color so dang well QAQ
Reply
:iconlarkles:
Larkles Featured By Owner Jan 5, 2013   Digital Artist
uueueueue ;;o;;
Reply
:iconmisstressfortune:
MisstressFortune Featured By Owner Jan 6, 2013  Hobbyist Digital Artist
kahjkdashd is there a tutorial you have on coloring? cause i really want to know ;w;
Reply
:iconlarkles:
Larkles Featured By Owner Jan 12, 2013   Digital Artist
the closest things i have to a tutorial are little process gifs over on my tumblr~ [link] i hope they help!
Reply
:iconmisstressfortune:
MisstressFortune Featured By Owner Jan 13, 2013  Hobbyist Digital Artist
oh my gosh that just makes me so much more jealousof your art...
*steals your skills and never gives them back*
Reply
:iconsupersilvane:
SuperSilvane Featured By Owner Dec 31, 2012  Student Digital Artist
wow thx for all the fanart of my o cs :)
Reply
:iconlarkles:
Larkles Featured By Owner Jan 5, 2013   Digital Artist
lmao np :glomp:
Reply
:iconphinnimonster:
Phinnimonster Featured By Owner Dec 31, 2012   General Artist
Those two guys at the piano bwahhh
( I can't get over your style ;_; )
Reply
:iconlarkles:
Larkles Featured By Owner Jan 5, 2013   Digital Artist
euehughehggh sheds a tear....... thankyou!!
Reply
:iconjamahiriya:
Jamahiriya Featured By Owner Dec 31, 2012  Hobbyist Digital Artist
Caribou guy is still my fav forever!

lol centaurs can sleep at the same time tho
Reply
:iconlarkles:
Larkles Featured By Owner Jan 5, 2013   Digital Artist
im sure they can, but its funny if they cant ;) thanks!!
Reply
:iconrott-rott:
Rott-Rott Featured By Owner Dec 31, 2012
Sob the gays I love them all
Reply
:iconmizamy:
MizAmy Featured By Owner Dec 31, 2012  Professional Digital Artist
Omg this is amazing the Detail in these Drawings ;A;
Reply
:iconlarkles:
Larkles Featured By Owner Jan 5, 2013   Digital Artist
thankyouuu ;w;
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1300 × 2489




Details

Submitted on
December 31, 2012
Image Size
3.5 MB
Resolution
1300×2489
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,558
Favourites
261 (who?)
Comments
21
Downloads
28
×